Hannabecka

Fotoblogg

Åter till fängelset!

Publicerad 2012-04-15 22:10:32 i Bilder,

Jaha, då börjar skolan imorn *suck* Men det är bara 10 veckor kvar till vi går på sommarlov. Dessutom är det flera dagar som man är ledig på! Och snart är det den bästa dagen! Dagen då jag kom till värden och förgyllde den! haha! Jag och mamma åkte aldrig in till stan. hjälpte pappa med att ränsa bort ogräs från rabatten. ska äta china-mat nu och kolla på "modern Family" den serien är sjukt bra!!! alla SKA se! nu håller jag på att packa ihop en massa indiska saker. Vi ska spela in en indisk film på so:n imorn. Förra gången vi gjorde ngt liknande var i sexan! haha världens bästa film. den var 29 min lång!
Nu kommer lite gamla bilder:
Älskar att ingen kollar in i kameran!Gulliga!
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela