Hannabecka

Fotoblogg

Internet!

Publicerad 2012-04-22 18:47:41 i Allmänt,

Nu har vi äntligen fått tillbaka internet!! gud vad jag har saknat det! Kunde inte göra några läxor så dagen gick åt till att göra en massa läxor :( men det känns skönt att vara i fas igen. Nu har dem tagit bort Picnik, vart ska jag nu redigera? suck :'C Imorn kanske jag ska hem till elina och passa barnen ett tag. pappa skulle köpa min kamera i veckan men den fanns inte :( så jag får vänta ett tag till. När jag har köpt den kommer nästan alla mina pengar vara borta :( Oj vad många ledsna gubbar det är i det här inlägget. suck för att återgå till redigeringen, Amanda (syster) har Fotoshop så hoppas att jag också kan intalera det. Men det verkar som om det är jätte svårt att använda! var förresten på Ikea igår, köpte nytt påslackan, glas och två solcells lampor till min balkong! :D

Lite bilder från i sommras <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela