Hannabecka

Fotoblogg

MUSICK. :D

Publicerad 2012-04-15 13:27:33 i Allmänt,

Sitter nere i vardagsrummet, pluggar och lyssnar på musik. :3
Hela familjen är ute i skogen och grillar korv, men jag kände att jag inte riktigt pallade det... Haha.  Sitter hellre hemma och är osocial med min dator </3 I am such a no lifer.
aja! Igår var jag på stan med mamma och vi gick över HELA söder för att komma till någon mex-restaurang - som var skit äcklig... Haha. Spydde nästan. o.o Och jag är inte kräsen när det gäller mat. XD Jag blev förresten jätte blöt då jag upptäckte att mina super braiga vinterskor Inte är vattentäta. :D Nåja. Det var mysigt i alla fall. ;3 Fick god glass och chai-latte på vägen, så det vägde upp det hela. Haha.
I förrgår var jag på Italiensk restaurang med familjen också, och... Det var väl gott... Förutom att jag valde helt fel mat. Dx Till förrätt tog jag Carpaccio - rå suuuuupertunn oxfile med ruccola, parmesan och citron - som var helt okej. Men innan det hade jag funderat på att ta friterad mozzarella med tomatsås, och den var förstås mycket godare. -.- Till varmrätt funderade jag på att ta en hasselnötssås med typ nån sprit och något mer,men så tog jag pasta fruti de mari och då var den andra såklart godare. Men efterrätten valde jag rätt. xD



Så, nu ska jag fortsätta plugga. ;)

//Becka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela