Hannabecka

Fotoblogg

pluggat

Publicerad 2012-04-24 19:17:54 i Allmänt,

känner mig jätte nöjd nu för jag har pluggat JÄTTE länge! och nu är jag klar med det mesta. När man kollar på de andra i klassens bloggar ser man att alla ska plugga. Det visar bara på hur mycket läxor vi har just nu. Några säger att det värsta är i åttan, men stämmer det verkligen. Blir det mindre plugg i nian? Hoppas det för jag orkar inte!! vi har ju 3 år till och efter det är det några år till på universitet!! aahh blir galen, så jag tänker åka utomlands efter gymnasiet. hoppas att jag kommer att göra det och inte bara säger det. Idag har jag haft syslöjd hela dagen. började på en klänning. Nu ska jag äta middag och slappa vid tv:n, njuta av att jag gjort de flesta läxorna :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela