Hannabecka

Fotoblogg

Salut!

Publicerad 2012-04-16 19:57:51 i Allmänt,

Hej på er! nu sitter jag med min dator i famnen och får ont i svanskotan :( Jag har en liite lös svanskota så jag får ont om jag sitter lite konstigt :( Jag fick det när jag svimmade i trappen för ett tag sen.
Här är några saker som ni kanske inte vissta om mig:
1
Jag är skit rädd för spindlar
2 Har astma
3 Älskar känslan man får när man drar upp en växt ur jorden och man känner att roten följer med upp
4 Älskar filmen "Drive" Min favoritfilm!
5 Kollar på "the family guy"
6 Jag älskar att ta kort
7 har varit nära att dö pga min astma 2ggr
8 Jag gillar att äta glass och pomfrites (alla borde testa det, det är faktiskt jätte gott)
9 Jag suger på IT
10 Jag hatar när folk slår ihop insidan av armarna mot varandra

//Hanna

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-04-17 18:42:29

Tack så mkt! :)

Postat av: Becka

Publicerad 2012-04-17 21:54:40

Jag vet vad jag kommer göra i skolan imorgon... <3

Postat av: hanna

Publicerad 2012-04-22 18:53:35

vad menar du Becka? <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela