Hannabecka

Fotoblogg

så här går det när jag är lite rastlös

Publicerad 2012-08-25 20:25:40 i Allmänt,

Hej här är jag igen, sitter framför datorn och väntar på att efterrätten jg gjort ska vara klar i kylen. så därför har jag redigerat några bilder innan vi ska kolla på "Ps I love you"  som är ganska sorlig. såg på en ganska dålig film tidigare idag som hette "Just friends" med Ryan Reynolds lite för, jag vet inte hur jag ska beskriva det, men jobbigt konstig. Haha hoppas att ni fattar! världens bästa förklaring. 
 Kolla på den här bilden! jag har inte ändrat något med hyn och ändå ser det helt perfekt ut. Jag brukar faktist inte fixa hyn så mycket på mina bilder längre. när jag var nybörjare på att redigera bilder var jag jätte dålig, så då visste jag inte att det såg så dåligt ut och jag visste inte att man kunde minska styrkan. Så på bilderna ovan är det faktist inte redigerat så mycket! Och visst var jag duktig idag som gjorde så många inlägg? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela