Hannabecka

Fotoblogg

Stockholm i mitt hjärta!

Publicerad 2012-08-13 13:14:51 i Allmänt,

Nu har jag kommit hem från Gotland och visst var det jätte mysigt men som man brukar säga "borta bra, men hemma bäst" Det är skönt att få sova i sin egna säng! Eftersom pappa köpte en husvagn för ett tag sen tänkte vi att vi skulle prova att bo i den. Eftersom vi aldrig har varit tvunga att dela på en så liten yta blev det inte minst sagt intressant! Vi känner några som har flyttat till gotland så vi hade ställt husvagnen där. Eftersom att vi aldrig hade bott i en husvagn fick vi springa in till deras hus och låna toaletten för vi ville inte tömma toaletten :S. Vi fick sova hos kompisarna men vi lät bli. Den fösta dagen regnade det jätte mycket när vi åkte runt och kollade på Tomter/hus som vi kanske ville ha. Men det blir nog inget ställe på gotland eftersom tomten vi hittade vid strandkusten var för svår att bygga på :( Jag kommer antagligen ladda upp lite bilder från när vi fick jätte många flundror (fiskar) Vi rökte dem och åt dem middag! Fick 40 st! jag som bara har fiskat två gånger! Och då fick jag bara en fisk man inte ens kunde äta! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela