Hannabecka

Fotoblogg

tillbaka!

Publicerad 2012-08-10 22:52:35 i Allmänt,

Hej just nu är jag på gotland skriver mer saker sen ska se på en klassiker som heter "The notebook" Med Ryan Gosling och Rachel Mcadams. Jag vet att det har varit dålig uppdatering och jag hoppas att de som fortfarande läser kommer att stanna kvar <3 Som vanligt kommer det lite bilder som jag har tagit för nästan två veckor sedan under stockholm cruise night. För er som inte vet vad det är så är det en kväll när alla som har en amerikanare (gammal bil från 70-talet) dem kör runt i stan på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela