Hannabecka

Fotoblogg

Tips!

Publicerad 2012-08-18 10:27:32 i Allmänt,

Tänkte ge er några tips så här kommer den första:
 
Ett roligt sätt att komma ihåg en händelse är att torka en blomma därifrån! Den här blomman kommer från när vi besteg ett berg i Frankrikes alperna
Nr 2:
 
Jag gillar att rita precis innan man lägger sig så därför har jag pennorna precis vid sängen, nästa morgon har de flesta rullat iväg någonstans så därför tog jag en gammal burk som låg och skräpade i källaren och la mina pennor där!
Nr 3
:
Jag har en tom vägg så därför tänkte jag hänga upp bilder där, fast med olika ramar. Det gör väggen ännu mer intressant, man får dock inte använda för många olika stilar på ramarna då det kan se rörigt ut.
Nr 4
 
Ta ett gäng gamla bösker och stapla upp dem slarvigt i fönstrat eller någon annanstans. Dem här böckerna fick jag från ett gammalt hus vi köpte, det finns säkert på loppisar också. Men var försiktig så man inte får in vägglöss
Nr 5:
 
Odla luktärtor, de både luktar gott och är vackra. Det är en klängväxt så ha den gärna på ett ställe där den får utrymme att växa på. Den här växer på min balkong och doftar ljuvligt! Haha lät precis som i en reklam elr ngt!
Hoppas att ni gillade mina tips! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela