Hannabecka

Fotoblogg

Hemma :D

Publicerad 2012-06-23 23:08:08 i Allmänt,

Kom precis hem från Trosa nu... Igår var sjukt roligt. Jag umgicks med Matilda och William mesta tiden, men i slutet av kvällen så var vi med en kille som heter Erik också. Vi badade, bastade och busade oss... Haha. Vi smet ut i skogen och smög runt där för att föräldrarna inte skulle se oss... Så busig man kan vara. :)
Runt ett tror jag att det var så gick vi och la oss på studsmattan med filtar och så körde vi lite Sanning och Konka, pratade och bara... Ja. Myste. Jag och Matilda skrek till ett par gånger också - en gång för att det rusade förbi en katt och en annan gång för att det rusade förbi en hare... Inte van vid djur på natten alltså... Jag är mesig. xD

Jag har varit helt död i alla fall och tycker inte ens att det är lönt att beskriva dagen. Jag har tittat på tv, halvsovit och ätit... Känner mig alldeles fet. Hehe. Nu ska jag fortsätta skriva på en novell, och sen ska jag göra mig i ordning och sova. :)

Vi lyssnade på Robin Hood i bilen... Den var faktiskt rolig. Ska nog lyssna klart på den. :)

På tisdag ska jag, mina kompisar och ett par fler in till grönan. :) kommer förhoppningsvis bli roligt.



//Becka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela