Hannabecka

Fotoblogg

Tälta

Publicerad 2012-06-08 15:37:53 i Allmänt,

idag ska vi tälta med nästan hela klassen! Men jag HATAR att tälta! det är jätte kul att vara med alla men justa att tälta hatar jag. När man äntligen ska sova är tältets väggar så tunna att man hör alla fåglar som kvittrar. och vinden som blåser. Så det låter alltså för mycket. dessutom som om det inte skulle räcka är det fösrt jätte kallt i tältet när man ska sova för att sen ska bli super varmt när man sover. Och jag kan verkligen inte sova i värme fast jag älskar värme! Och så blir det jätte ljust när solen går upp. haha! Lite mesig men jag stör mig verkligen på det. Nu ska jag se på Mean girls och packa innan jag drar iväg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela