Hannabecka

Fotoblogg

äääh?

Publicerad 2012-03-25 17:05:48 i Allmänt,

Jag satt och pluggade i godan ro när helt plötsligt en tjej som gick på min simning chattade till mig. Det konstiga var att hon skrev "Gilla min status" bara det inget hjärta eller gladgubbe! Jag hade sett några memes där det förekom. Men jag trodde inte att det var några som seriöst gjorde det!! det konstiga var också att hon hade skrivit "Killar som leker svåra, skjut er själva innan jag gör det"!!! jag känner henne inte så jätte mycket vi umgås knappt när vi är på träningen. Helt sjukt tycker jag elr är jag den enda? kanske jätte många som gör det. är det inte roligare för er som gör det att ni vet att de personer som gillar era status uppdateringar verkligen gör det och inte bara för att ngn säger till dem att göra det? annars kommer allt vara falskt på facebook. har ni så dåligt självförtroende att ni måste säga till andra att gilla det? visst det är aldrig kul när folk inte gillar ens status men who cares? Facebook är bara en social illusion! tycker jag. Man kanske har jätte många kompisar på facebook men hur många känner du egentligen? en annan kanske inte har många alls men har jätte många i verkligheten. självklart är jag inte emot facebook och alla gör precis som de vill... tycker bara att det är värt att tänka på ibland.
Har iallafall gjort läxor.. juste kom å tänka på det första jag skrev, kommer träffa henne på träningen ikväll.. 8I

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2012-03-25 22:39:40

Hahahahaha ehhh, konsigt! Håller helt med :P <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela