Hannabecka

Fotoblogg

nörd

Publicerad 2012-03-28 20:45:23 i Bilder,

När jag sitter framför datorn ser jag ut som en nörd! haha! Vi gjorde läsförståelse förra året och vi var så dåliga att vi var tvungna att göra om samma test en gång till! jag har gått runt och fotat ganska mycket idag. det fanns dock inte så mycket att fota på inomhus (jag ville inte gå ut för det regnade...) imorn blir det tråkigt för vi har två timmars matte, kanske mer men är inte helt säker. sen har vi 4 timmars NO!! på fredag har vi två timmars franska sen har vi idrott (som jag verkligen ser fram emot) Fick reda på att vi ska ha trampolin vilket betyder att jag inte kan vara med! mitt knä har hoppat urled 2 gånger och jag har knuffat knäskålen rätt varje gång... det blev tyvärr lite fel på mitt knä så jag har varit tvungen att operera det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela