Hannabecka

Fotoblogg

Pannkisar!

Publicerad 2012-03-06 19:55:08 i Allmänt,

gjorde pannkakor till frukost i morse! fick skiit bråttom sen! var tvungen att springa ut med strumpor och jacka mobil och allt det andra i famnen! låter inte så stort men det var jätte stressigt! hann precis! vilken tur jag har! idag trodde jag att det skulle bli jätte tråkigt på praoen men efter lunchen blev det mycket roligare! jag fick sy ett par jätte fula trosr! haha och dem är jätte mycket för stora för mig.. kan inte ta en bild på dem eftersom dem skulle ställa ut dem. Nu ska jag iallafall sy och det ska jag verkligen!! inte börja göra andra saker! Men jag fick ta med mig olika saker jag håller på med hemma så jag kan sy på praoen! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela