Hannabecka

Fotoblogg

Prao

Publicerad 2012-03-04 12:24:00 i Allmänt,

imorgon har jag prao!! ska praoa på tygverket vid slussen. kommer att åka med en kompis dit och får skjuts av pappa och mamma hem! Perfekt! nästa vecka ska jag praoa på ett dagis med samma kompis <3 och på det dagiset går min systersbarn så jag kommer att träffa dom där! skönt att vara borta från skolan så länge. Efter praoen så är det bara 3 veckor sen blir det lov igen och efter det fyller snart jag år och efter det är det en massa dagar då man är ledig tillslut är det sommarlov!!! det är härligt att tänka glada tankar nu när man trodde att våren var här, så kommer det frost igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela