Hannabecka

Fotoblogg

Rörigt!

Publicerad 2012-03-16 19:14:20 i Allmänt,

Jag slutade 16:20 och hann ta 16:29 bussen. Jag tänkte ansluta till älväs bussen. När jag hade gjort i ordning mig på bussen så jag kunde springa till den andra, ringde mamma!  Jag var tvungen att komma hem till hunden så hon inte behöver vara ensam så jag skulle skynda mig hemm så fort kag kunde. Mamma sa att jag kunde åka iväg och köpa mitt godis istället för Oscar var hemma. Hon sa det när jag precis skulle gå ut. Vi skulle åka till ica senare så jag tänkte att jag inte orkade matcha en buss hem från ica så jag bestämde mig för att ta Älvnäs bussen iallafal. Men då stängdes dörren precis framför näsan på mig, bussen åkte iväg så jag hann inte skrika att jag skulle av. Okej tänkte jag då kan jag hoppa av vid nästa busshållsplatds. Men då såg jag Älvnäs bussen svicha förbi!!!! så jag blev skit sur, men hann se att det stod adelsö och inte älvnäs. så lättad gick jag av vid nästa. Men min buss kom aldrig!! den hade varit förtidig! så jag var tvungen att gå hem med jätte storta skavsår på båda hälarna! Mina skor läckte in och det var JÄTTE kallt! Jag tog lite bilder.. när jag var på ängen såg jag en jätte konstig fågel och ville fota den. Glömde helt bort skavsåren och började springa efter den med kameran i högsta hugg. vet inte viken fågel det var men jag fick lite bilder på den från långt håll. dock inte så bra kvalitet.. gud vilket långt inlägg det här blev! aja Här kommer bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela