Hannabecka

Fotoblogg

Vaken

Publicerad 2012-03-18 11:09:14 i Allmänt,

Nu har jag och Rebecka vaknat vi gjorde chokladpannkakor, inte alls goda :( så det var lite tråkigt.. Jag och mamma ska åka in till stan och försöka köpa nya skor till mig. Får se hur det går.. Imorn är det skola igen, och det är ju inte så kul, men det ska bli kul att få träffa alla kompisar, har inte sett dem på tre veckor!! Ska kanske åka in och träna idag men vet inte för jag är lite sjuk så det kanske inte är så bra att träna då.. Dessutom är Tina intedär idag så det blir lite tråkigt.. Om jag går har Sussie lovat mig at jag ska få ta en bild när hon dyker. Jag ska ta en bild precis när hon är i luftenoch en när hon bryter ytan. Får se hur det går. En fin bild på becka i sommras:

Kommentarer

Postat av: Melissa - I'm not what you expected

Publicerad 2012-03-18 11:30:53

oj har du vart sjuk i 3 veckor, vad tufft :(



Svar:

inte min katt tyvärr, fast nu är hon nog gratis när hon löper haha.

Burmor är otroligt fina, hade en burma när jag bodde hemma :) fast han var helsvart så inte godkänd som renras tyvärr

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-03-18 13:51:16

Nae jag har väl inte varit jätte sjuk bara lite små-sjuk.. lite jobbigt, men det brukar väl vara så på början av våren och hösten. min burma är choklad brum men ser ut att vara svart ibland. Riktigt härliga katter brukar burmor vara. antagligen är andra katter det också men har bara haft burmor:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela