Hannabecka

Fotoblogg

Hejhej. :)

Publicerad 2012-05-24 20:12:00 i Allmänt,

Kom hem från Italien i söndags - och det var verkligen en sjukt underbar resa! Har aldrig varit på en så bra resa i hela mitt liv!
Vi fick jätte mycket frihet runt lunch tid - där ledarna berättade vad vi skulle ha gjort innan vi träffades på ett visst ställe en viss tid. Som att gå in i dessa kyrkor och ha ätit.
På kvällarna lekte vi lekar och hade andakter (som var supermysiga). Finns inte riktigt ord som kan beskriva resan.

Idag hade jag sovmorgon till tio i alla fall, så jag och Julie gick ner till sjön och badade. Det var inte kallt... Det bara gjorde ont. Så det var jätte kallt, men man frös inte... Svårt att förklara xD
Doppade mig från stegen en gång och hoppade från trampolinen en gång... Det tog tjugo minuter XD Julies hund Adam var också med och lekte med en bit rep på bryggan medan vi badade. Super mysigt. :)

Ska fortsätta plugga nu - och sen ikväll se på ESC. Tror faktiskt Sverige har en chans i år. :)

Ska förresten sova över med Hanna från lördag till söndag... Så det ska bli mysigt. Hon tvingade mig att ta en massa kort. Dx fast hon har redan konstigt många kort på mig. O.o stalker... Det är hon som behöver fotograferas!
En sak till som är lite störande. På headern så är det bara bilder på mig... Dumma Hanna. Aja. xD

//Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela