Hannabecka

Fotoblogg

Jag ägde!!

Publicerad 2012-05-14 21:16:47 i Allmänt,

Min moppe har växlar så man måste lära sig hur man växlar och allt det där med kopplingen. Idag övningskörde jag och det gick jätte bra! Det blev inte hackigt någonstans :D Nu sitter jag min min säng (Har inget bord) och försöker klura ut vilken bild jag ska redigera. När jag har tagit kort redigerar jag några bilder från den händelsen. Men när jag inte har tagit kort och jag ändå vill redigera tycker jag att det är tråkigt om jag redan har redigerat några från samma händelse. Men jag kan tycka att det är kul om det är länge sen, men jag har redan gjort alla! så jag måste verkligen ut och ta kort! Det skulle vara kul om jag hade värsta studion (egen som jag har satt ihop själv, typ några lakan och sånt :3)  nu insåg jag att gubben jag precis gjorde ser ut som en gubbe med jätte näsa! haha! Kännet att det blev ett väldigt snurrigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela