Hannabecka

Fotoblogg

Min dag

Publicerad 2012-05-19 19:03:16 i Bilder,

Idag skulle jag ha moppekurs så jag var tvungen att gå upp halv sju för att pappa skulle hinna skjutsa mig till solvala där kursen var. Som tur var hamnade jag i en jätte bra grupp! Vi hade typ en rast på en kvart varje timme. Sen var vi skulle vi äta lunch på ett jätte sunkigt hamburge ställe :S Åt bara en korv och den var äcklig
:( Vi slutade halv två. Mamma och pappa hämtade upp mig för att åka til Zetas trädgårdar där jag köpte några blommor som jag ska ha på min balkong. Kom hem för inte en så lång tid sen. Nu ska jag plantera mina växter och fixa lite på balkongen. Jag skrev allt det sista utan att titta på tangentbordet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela