Hannabecka

Fotoblogg

rabarber och rabarberpajer

Publicerad 2012-05-13 20:11:03 i Bilder,

Igår var jag på bröllop i dalarna. det var min kusin som gifte sig :D I fredags var jag fortfarande inte klar med min klänning (Jag hade inte sytt något på den hemma :S) Så jag satt när vi kollade på tv och sydde klart den :D Så igår hade jag mitt hår i en svinryggs liknande frisy, röda läppar, förstärkt skönhetsfleck, mycket eye liner (dip liner) och min klänning. Vi åkte hem ungefär vid 11 så vi kom hem ganska sent. Idag har jag inte gjort så mycket jag städade mitt rum, och gick ut med humlan. Vart tog min dag vägen? Jag har redigerat en del bilder också, nu när vi pratar om det så ville jag bara säga (skriva?) att Rebecka var jätte gullig i det förra inlägget! <3 Hoppas hon har det bäst med Moa i Italien!! <3 Bilder från igår: Glömde att säga att det var 50-tals tema på bröllopet :D Och min kusin sydde brudens klänning och min moster gjorde bröllops tårtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela