Hannabecka

Fotoblogg

Ut till regnet

Publicerad 2012-05-10 16:59:09 i Bilder,

Igår kom amanda till mig och sa att hon inte hade något att göra, så vi började ta kort på när vi skakade på håret. Nu har jag kommit hem från skolan, jag började plugga lite och se gick det över till att jag började phoyoshopa med några bilder, hehe (som vanligt). Nu ska jag ut med hunden. sen ska jag plugga lite till och sy min klännnig!! annars kommer jag inte kunna ha på mig nå¨got på lördag! här kommer bilderna från igår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela