Hannabecka

Fotoblogg

Dagen

Publicerad 2012-09-26 20:35:10 i Allmänt,

Idag åkte jag hem med Annie, fick reda på att jag inte hade nyckeln när jag stod vid dörren, ringde pappa för att kolla om han var hemma. Han var på jobbet så jag åkte med samma buss igen upp till farmor och farfar, mötte Amanda och Elina. Åkte hem med Elina och hade det jätte mysigt med att kolla på en jätte läskig film och baka bullar! Vi hade tänt ljus också så man kom in i höststämningen.  Inte från idag, men tog den ändå, blir ju inget roligt inlägg utan bilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna och Rebecka

Vi är två tjejer som är 15 och gillar att fota på vår fritid när vi inte gör läxor. Vi hoppas att vi inspirerar er med våra bilder som är redigerade av oss. Vi har tagit alla bilder om det inte står annat, skriv till oss om vi råkar lägga upp en bild som ni har tagit och det inte står det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela